اولین نشست مدیر مسئولان نشریات محلی استان که در سالجاری موفق به اخذ مجوز شده اند روز دوشنبه 08/04/88 در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در ابتدای این نشست حسن مفیدی ، معاون فرهنگی و هنری اداره کل ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و سالگرد شهادت سومین شهید محراب آیت الله صدوقی ، نشريات را پل ارتباطي مردم با دولت دانست و خاطرنشان ساخت : نشريات بايد واقعيات را بیان كنند و در كنار نقد منصفانه ، پيشرفت ها را نيز بيان نمايند و حافظ منافع ملي باشند.

وی با اشاره به اینکه نشریات کلید توسعه همه جانبه شهر هستند افزود : با فعالتر شدن نشریات محلی می توان استان را به جایگاه واقعی فرهنگی ، علمی ، سیاسی و اقتصادی خود رساند. مفیدی همچنین خواستار تعامل بیشتر مسئولین نشریات محلی با ائمه جمعه ، فرمانداران ، ادارات ، سازمان ها و شرکت ها شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل بر حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به نشریات و مطبوعات استان تاکید نمود و اظهار داشت : معاونت فرهنگی و هنری اداره کل تمام توان و امکانات خود را جهت رشد ، توسعه و حمایت نشریات استان قرار می دهد.

در ادامه نشست ابوالفضل جعفری ، مسئول اداره تبلیغات و مطبوعات اداره کل ، به بیان تعدادی از قوانین و مقررات مطبوعاتی پرداخت. در پایان مسئولین نشریات استان مسایل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا